loading...
بهشت هرمزگان
علی نقی نجاری پور بازدید : 57 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود کنید نام آهنگ اندازه فایل زمان
download Asemoon
(Reza Sadeghi & masood mohammad Nabid)
4.6 MB 4:59 min

آسمون شعر تو رو هیچکس ندونست محرم راز تو بودن رو نتونست

همه تا بارون اومد دستی پریدن هی میگفتن رحمته اما ندیدن



آسمون حرف دلامونو شنیدی بغض صد عاشق بی پناهو دیدی

کی تو رو دید وقتی گریه هات روونه قربون دلت برم چه مهربونه




آسمون بدجور غریبی عاشقو چه بی نصیبی دل من برات میسوزه چه حکایت عجیبی


آسمون ساده ای اما پر از احساس عمیقی واسه انگشتر پاکی یه گران بها عقیقی




آسمون منم مثه تو ساده بودم واسه سوختن توی عشق آماده بودم

اما حالا تیکه تیکه ام بی ستاره سقف آسمون قلبم نمی باره

آسمون بس که نباریدم بریدم هرچی گشتم بستر عشقی ندیدم

هرجای خشکی که جون دادم نمیره وقتی جون گرفت دیدم یه جایی گیره



آسمون بدجور غریبی عاشقو چه بی نصیبی دل من برات میسوزه چه حکایت عجیبی




آسمون ساده ای اماپر از احساس عمیقی واسه انگشتر پاکی یه گران بها عقیقی

آسمون منم مثه تو ساده بودم واسه سوختن توی عشق آماده بودم

اما حالا تیکه تیکه ام بی ستاره سقف آسمون قلبم نمی باره

آسمون بس که نباریدم بریدم هرچی گشتم بستر عشقی ندیدم

هرجای خشکی که جون دادم نمیره وقتی جون گرفت دیدم یه جایی گیره
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما اهل کدام شهر استان هرمزگان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,974
  • بازدید ماه : 6,344
  • بازدید سال : 26,454
  • بازدید کلی : 230,845
  • کدهای اختصاصی