loading...
بهشت هرمزگان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرنیان در تاریخ 1393/03/23 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گرامی
آقا لطفا به هیچ کجای ایران دست نزنید.
همه جای ایران سرای من است.
ایران و ایرانی همیشه آباد و سر بلند.
موفق باشید یا علی
با افتخار لینک شدید.

این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/03/22 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

سلام

یکی دو روز پیش اومدین وب من و بهم سرزدین ممنونم

اما درمورد اینکه پرسیده بودین چکار کردم ک بازدید وبم زیاد هست؟؟؟

خیلی هم زیاد نیست داداش وبلاگهایی هست که پنجهزار ب بالا بازدید کننده دارن..

بعد هم من فقط تبادل لینک زیادی انجام دادم و اینطوری اینایی که با هم تبادل لینک کردیم ب وب هم سر میزنیم و چون اسم وبلاگمون توی وبهایی دیگه هم هست با تبادل لینک بازدید کننده گذری هم داریم

بنظرم شما هم اگه با وبلاگهای دیگه هر چه بیشتر تبادل لینک کنین بازدیدتون خیلی بیشر میشه...موفق باشید درپناه حق خدانگهدار

این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/03/19 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز فراموش کردم بگم ک اگر با تبادل لینک موافق بودید سری ب منم بزنید و تو قسمت نظرات اطلاع بدین تا تبادل لینک کنیم...تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما اهل کدام شهر استان هرمزگان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,331
  • بازدید ماه : 5,701
  • بازدید سال : 25,811
  • بازدید کلی : 230,202
  • کدهای اختصاصی