loading...
بهشت هرمزگان
علی نقی نجاری پور بازدید : 137 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)
لینک دانلود

رمز فایل: پسوردی ندارد

منبع مطلب: www.hi-hormozgan.r98.ir

توضیحات: نام آهنگ :

Emran Taheri Ft. Mohammadreza Hedayati

To Khoonsardi



آخرین کلام: کپی برداری از مطالب وب سایت بهشت هرمزگان با قرار دادن نام و لینک وبسایت آزاد میباشد .
لینک دانلود

رمز فایل: پسوردی ندارد

منبع مطلب: www.hi-hormozgan.r98.ir

توضیحات: نام آهنگ :

Emran Taheri Ft. Mohammadreza Hedayati

To Khoonsardi


آخرین کلام: کپی برداری از مطالب وب سایت بهشت هرمزگان با قرار دادن نام و لینک وبسایت آزاد میباشد .


تو خونسردی نمی فهمی چرا دلواپست میشم

یه جایی عاشقم کردی یه جا همه کست میشم

هواست نیست نمی دونی با رویات زندگی کردم

همیشه عاشقت بود چقدر دیونگی کردم

اگه می بینی آرومم رو احساست حساب کردم

درا رو خودم بستم با فکرت اعتصاب کردم

نشستم پای احساسی که میگی اشتباه بوده

تو خونسردی نمی فهمی دل من بی گناه بوده

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

با هر آدم راه میرم اونو شکل تو می بینم

فقط بی خودی میخندم فقط بی خودی.خوش بینم

توی حرفام یه چیزی هست که بوی التماس میده

تو خونسردی نمی بینی چه حسی انعکاس میده

اگه می بینی آرومم رو احساست حساب کردم

درا رو خودم بستم با فکرت اعتصاب کردم

نشستم پای احساسی که میگی اشتباه بوده

تو خونسردی نمی فهمی دل من بی گناه بوده



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما اهل کدام شهر استان هرمزگان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,932
  • بازدید ماه : 6,302
  • بازدید سال : 26,412
  • بازدید کلی : 230,803
  • کدهای اختصاصی